חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רחל עזריה: "יש לאפשר הקמת פארק לרווחת התושבים"

רחל עזריה, העומדת בראש רשימת ירושלמים, התארחה ביום א' לפני שבוע, ה-7.7 באירוע "פגוש את המועמד", סדרת מפגשים של מועמדים בבחירות נובמבר 2008 עם תושבי שכונות דרום העיר. המועמדים מציגים את עמדתם בנושאי פארק המסילה ובתוכנית לציפוף שכונת גוננים.

 

בהקשר למאבק התושבים למען הקמת פארק המסילה ציינה רחל כי בכל הערים המתקדמות בעולם שטחים כאלו הינם יקרי ערך. אלה שטחים פתוחים המתחילים בכניסה לעיר ונמשכים לתוך השכונות ובכך מכניסים את הטבע לעיר ואף מהווים אטרקציה תיירותית. "כל עוד אין בעיר תוכנית אב לתחבורה, אשר תבחן את הצורך בכבישים נוספים באזור לאור קו הרכבת הקלה, אין הגיון בקבלת החלטה באשר לייעוד השטח. בערים מתקדמות מבינים כי תחבורה ציבורית יעילה היא חיונית לאיכות חיי התושבים, ומהוה את הפתרון לבעיית הפקקים. על-כן, השאיפה בירושלים צריכה להיות תמיכה בפיתוח תחבורה ציבורית, אשר תייתר את הצורך בתכנון כבישים נוספים ותאפשר את הקמת הפארק לרווחת התושבים".

על הרשימה שבראשה היא עומדת אמרה "רשימת ירושלמים מורכבת מקבוצה של תושבי ירושלים אשר פועלים שנים רבות במסגרת ארגונים חברתיים על מנת להביא לשינויים ושיפורים בעיר. אולם, לנוכח ההחלטות המתקבלות בעירייה מדי יום, הנוגעות לסגירת בתי ספר, צמצום בתקציבי תרבות, בניה על שטחים ירוקים, והתעלמות ממצוקת הדיור של תושבי העיר, חברי הרשימה הגיעו להכרה כי שינוי משמעותי שיטיב עם תושבי העיר צריך להגיע מבפנים – מתוך העירייה. לפיכך, הקמנו את רשימת "ירושלמים" למועצת העיר, שמטרתה מתן ייצוג הולם למעמד היצרני והיצירתי – חילונים ודתיים, שמעוניינים בעירייה סובלנית, בעלת אופקים תרבותיים רחבים, אשר דואגת לתושביה".

לאתר של רשימת ירושלמים – הקלק כאן

שיתוף
Facebook
WhatsApp