חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זה מתחיל שוב: כתם ירוק 3

גן משחקים – פארק המסילה

 

הפרויקט מתוכנן ע"י קבוצת סטודנטים מבצלאל, במסגרת הקורס "אמנות ואקטיביזם" בהנחיית איתן שוקר, אלדד סידור וקבוצת סלמנקה. הפרויקט הוא המשך לפעילות של כתם ירוק ומסלול הקיפוד. מטרת הפרויקט היא לתכנן ולבנות גן משחקים באזור שמאחורי "רמי לוי" בשיתוף עם ילדי השכונה ותושביה. בימים אלו מתרחשות סדנאות מקדימות לגבי תכנון פארק המסילה וברצוננו לתרום להפיכת אזור לפארק ולקבוע עובדה בשטח. חשוב לציין כי השטח המיועד לבניית גן המשחקים הינו שטח המוגדר כשטח ירוק גם בתכנון הכביש המקורי אבל הוא נבחר בגלל שהינו ציר מרכזי לתושבי השכונה.

 

התכנון של הגן כבר נמצא בתהליכים בימים אלו אך אחד מהמטרות היא שילדי השכונה יביעו את הרצונות והצרכים שלהם וישפיעו באופן ניכר על תכנון גן המשחקים. לשם כך הקבוצה תיפגש לפחות פעמיים עם ילדי השכונה לקראת סוף אוגוסט לסדנת תכנון שהקבוצה תעביר. לאחר המפגשים האלו, התכנון הסופי ייערך ותהיה החלטה סופית לגבי איזה חלקים מהגן ייבנו ואיזה חלקים  יישארו ברמת התכנון.

 

בחודשים ספטמבר- אוקטובר, במהלך החופש של החגים (ככל הנראה בסוכות אבל אולי לפני) תתבצע הבנייה בפועל כאשר כל הצוות, ילדי השכונה, ותושביה יתחילו בבנייה. ההשערה היא שהבנייה תתבצע במשך שבוע וכנראה אף יותר משעות הבוקר המוקדמות ועד הערב.

 

אנחנו מזמינים אתכם תושבי השכונה לקחת חלק בבבניית גן המשחקים ולרשום את שמות ילדכם , גיל ,כתובת ,מספר טלפון ואי-מייל בטבלה ולשלוח לנו על מנת שנוכל לתאם אתכם את המפגש הראשון ( בערך בעוד 10 ימים) בו נעביר סדנא בת שעה וחצי על תכנון הגן . נא לציין מועד מועדף למפגש.

 

ניפגש בפארק

תום, לירון,רון, אייל וברק

 

לפרטים נוספים ושאלות – 0544248632- תום

שיתוף
Facebook
WhatsApp