חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איילה סבאג: "אני קוראת לתושבי הקטמונים להתאחד, לצאת לרחובות ולהיאבק"

איילה סבאג, העומדת בראש רשימת הפנתרים השחורים למועצת עיריית ירושלים הציגה אמש (ב') את משנתה בפני תושבי הקטמונים, בהם פעילי ועד הפעולה נגד תוכנית הציפוף ופעילי פארק המסילה. סבאג הביעה תמיכה בהקמת פארק לאורך תווי פסי הרכבת הישנים והזהירה את התושבים משאננות ואדישות אל מול תוכניות העירייה לשכונה.

"אני קוראת לתושבי הקטמונים להתאחד, לצאת לרחובות ולהיאבק נגד תוכנית הציפוף. צריך לשמור על הקשישים והקשישות ועל האמהות החד-הוריות. זאת תהיה בכייה לדורות לאנשים שייצאו מפה וימכרו את בתיהם לקבלנים. זאת תוכנית מגירה של העירייה לפנות את תושבי הקטמונים. השכונה נמצאת בין הולילנד, רחביה, ארנונה ומלחה. התוכנית היא לערוף את הבלוקים של הקטמונים ובמקום זה לבנות עוד וילות ומגדלי יוקרה לעשירים. יבואו התיירים מחו"ל לקנות להם עוד וילה ועוד בית קיט. זאת תהיה בכייה לדורות".

באשר לתוכנית העירייה לסלול כביש על השטח הירוק האחרון בשכונה אמרה: "אתם אדישים ושקטים. צריך לארגן הפגנה ולעשות רעש. כל דבר שהוא ירוק הוא מתחבר למחאה ולעוני. כדי לפתור את בעיית העוני והכיעור צריך ירוק. אסור לאפשר להם לבנות כביש או כל דבר מטופש אחר. צריך להיות פה ירוק".

ועד תושבי פארק המסילה אינו מקדם מועמד זה או אחר, אינו קוראים להצביע לרשימה מסוימת ואינו רצים למועצת העיר. אנו מזמינים את כל הרשימות וכל המועמדים שיתמודדו בבחירות נובמבר 2008 בירושלים לשטוח את משנתם ולהקשיב לתושבי השכונה.
 
המעוניינים לקחת חלק במפגשים, כתושבים או כמועמדים, מוזמנים לפנות אלינו במייל לכתובת [email protected].

 

 בימים הקרובים נעלה לאתר קטע וידאו מהמפגש.
 
שיתוף
Facebook
WhatsApp